Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Adeu i gràcies.

4 participantes

Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Adeu i gràcies.

Missatge por fourfantastic Dj 17 Maig 2012, 21:06

Bé no és una despedida en si. Seguire sen català perque és el que sóc. Però renunció de TOTS els meus carrecs actuals.

Gràcies a: Carlander, Xavir, Dracs, monmoll, Litio2, Bulldog, Naboal, Nogdl i molts que segur que em deixo.

Perque no treballaré per eCat, almenys durant un temps indefinit?

La gent que de veritat em coneix, sap que fa un temps que penso que aquest projecte, està avançant molt lentament i que possiblement no conseguirem res, però bé basicament la ilusió que tenen Catlander i Derv en aquest projecte em fan seguir lluitant per eCat. però bé arribat un punt que ja no vull seguir lluitant.
1- Ho sento derv i de veritat que no m'ho esperava de tu, però els teus shouts dient(no ho recordo exactament) "Sóc el creador de ecat, si vols algo posat en contacte amb mi" i sota ficant publicitat de UN. Bé ja em va molestar que diguesis que ets el creador de UN, vale que ho ets, però tio crec que has intentar que això sigui de tots, però esque en un primer moment ho vaig deixar passar, però després vaig recordar que la meva legislatura va ser criticada per afavorir a EI... Si el que ho va acusar va ser HeiJoe i dic el nom sense cap tipus de por...

2- Avui mateix en Bulldog un dels pocs que lo tenia respecte d'UN m'ha dit que sóc un "estorbo" per eCat, i com eCat és d'UN, doncs paso de ser el pal de les rodes d'un projecte que no és del meu partit.


Salut i ho sento molt, NOGDL per deixar-te a mitjes aquest legislatura, et seguire donan un cop de ma, però basicament perque no m'agrada deixar tira a la gent, després de la teva legislatura sere un simple ciutada.
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Re: Adeu i gràcies.

Missatge por Naboal Dv 18 Maig 2012, 08:11

És una pena que deixis el govern, entenc que et mantens com a ciutadà però no?

Sobre lo que va fer Derviriles també ho vaig veure i em va passar pel cap el mateix que tú...els mateix partit que criticava les teves decisions sobre les medalles per sectàries quan totes eren per membres o exmembres d'UN (o sigui un sense sentit total) ells sí que ho feien amb SHOUTS d'aquest estil sectari, coherència?

I això d'en Bulldog ja em passaràs el log perquè me'l vull mirar abans d'opinar però qui nassos és en Bulldog00 a eCat? Ningú! ja que es va donar de baixa per tan la seva opinió a eCat no ha d'influir en res i la seva opinió me la porta molt fluixa, penso que tú t'ho hauries de pendre igual.

Depen de com vagin les coses em plantajaré pendre un decisió semblant o millor depen de com es miri.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Re: Adeu i gràcies.

Missatge por pau esteve Dv 18 Maig 2012, 19:46

fourfantastic escrigué:Bé no és una despedida en si. Seguire sen català perque és el que sóc. Però renunció de TOTS els meus carrecs actuals.

Gràcies a: Carlander, Xavir, Dracs, monmoll, Litio2, Bulldog, Naboal, Nogdl i molts que segur que em deixo.

Perque no treballaré per eCat, almenys durant un temps indefinit?

La gent que de veritat em coneix, sap que fa un temps que penso que aquest projecte, està avançant molt lentament i que possiblement no conseguirem res, però bé basicament la ilusió que tenen Catlander i Derv en aquest projecte em fan seguir lluitant per eCat. però bé arribat un punt que ja no vull seguir lluitant.
1- Ho sento derv i de veritat que no m'ho esperava de tu, però els teus shouts dient(no ho recordo exactament) "Sóc el creador de ecat, si vols algo posat en contacte amb mi" i sota ficant publicitat de UN. Bé ja em va molestar que diguesis que ets el creador de UN, vale que ho ets, però tio crec que has intentar que això sigui de tots, però esque en un primer moment ho vaig deixar passar, però després vaig recordar que la meva legislatura va ser criticada per afavorir a EI... Si el que ho va acusar va ser HeiJoe i dic el nom sense cap tipus de por...

2- Avui mateix en Bulldog un dels pocs que lo tenia respecte d'UN m'ha dit que sóc un "estorbo" per eCat, i com eCat és d'UN, doncs paso de ser el pal de les rodes d'un projecte que no és del meu partit.


Salut i ho sento molt, NOGDL per deixar-te a mitjes aquest legislatura, et seguire donan un cop de ma, però basicament perque no m'agrada deixar tira a la gent, després de la teva legislatura sere un simple ciutada.

No es aquest el cami home Sad
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Re: Adeu i gràcies.

Missatge por Derviriles Dl 11 Jun 2012, 20:31

fourfantastic escrigué:
1- Ho sento derv i de veritat que no m'ho esperava de tu, però els teus shouts dient(no ho recordo exactament) "Sóc el creador de ecat, si vols algo posat en contacte amb mi" i sota ficant publicitat de UN. Bé ja em va molestar que diguesis que ets el creador de UN, vale que ho ets, però tio crec que has intentar que això sigui de tots, però esque en un primer moment ho vaig deixar passar, però després vaig recordar que la meva legislatura va ser criticada per afavorir a EI... Si el que ho va acusar va ser HeiJoe i dic el nom sense cap tipus de por...

.

Això està totalment tergiversat
Derviriles
Derviriles
Admin

Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Re: Adeu i gràcies.

Missatge por fourfantastic Dt 19 Jun 2012, 20:17

Derviriles escrigué:
fourfantastic escrigué:
1- Ho sento derv i de veritat que no m'ho esperava de tu, però els teus shouts dient(no ho recordo exactament) "Sóc el creador de ecat, si vols algo posat en contacte amb mi" i sota ficant publicitat de UN. Bé ja em va molestar que diguesis que ets el creador de UN, vale que ho ets, però tio crec que has intentar que això sigui de tots, però esque en un primer moment ho vaig deixar passar, però després vaig recordar que la meva legislatura va ser criticada per afavorir a EI... Si el que ho va acusar va ser HeiJoe i dic el nom sense cap tipus de por...

.

Això està totalment tergiversat

Ep, ara ho vec, quan dic que ets el creador de UN, vull dir de eCat
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu i gràcies. Empty Re: Adeu i gràcies.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum