Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un adéu obligat

+3
GurocaII
Naboal
dracs11
7 participantes

Ir abajo

Un adéu obligat Empty Un adéu obligat

Missatge por dracs11 Dv 30 Mar 2012, 12:13

Des d'ahir que els nervis m'arroseguen

Des d'ahir que em costa dormir

Des d'ahir estic decebut

Voldria dir 4 coses, neutres, per a que no s'enfadi ningú, més quan si dic quelcom el primer que veuen alguns es la meva militància a UN, craso error per a ells, si algú considera que em coneix una mica sabrà que he intentat sempre estar per sobre les sigles i entendre totes les postures, tant polítiques, com econòmiques, militars o de trolleo, tant a favor com en contre.

Des d'ahir que la relació que m'uneix amb algunes persones que hi ha per aqui i que estan per sobre de les sigles, s'han desmoronat, no puc ser imparcial i veure que no influeix en mi. L'amistat potser resti, però la relació s'acabat, guardaré lo bo de cadascú dels companys i intentaré oblidar el perqué han decidit tirar pel dret, enlloc d'escoltar-me. El final es veu ara que comença i que mai acabarà i es dolent per a totes dues parts. Es igual qui hagi començat o es igual qui tingui la raó, en aquests casos ningú la té i ningú voldrà donar-li a l'altre.

Ja quedàvem pocs d'UN en aquesta virtual terra Catalana, i ara això es convertirà en el cementiri de la 2na Generalitat i subforo d'EI, doncs no hi haurà només que membres d'aquest partit.

Ho sento de debó, però tan el projecte com el conviure i veure que per part d'uns i altres es imposible, em dona la raó de demanar la meva baixa com català i baixa al foro.

M'agradaria donar-vos sort i que en un futur arriveu a un estat català que jo mai arrivaré a veure.

Adéu

DracS11




Pd: Si us plau eviteu enviar-me mp, no en trobo amb forçes ni ganes i començar a discutir sobre el que ja sabeu tots.

Amb el cor i per última vegada, una abraçada a tots companys.
dracs11
dracs11

Nombre de missatges : 232
Data d'inscripció : 16/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Naboal Dv 30 Mar 2012, 13:04

Doncs res qualsevol pèrdua per moltes diferències que tinguem personals o ideològiques em sembla una pèrdua, es miri com es miri, però cadascú és prou grandet per saber si els motius són prou justificables o no.

Veig alguna inchoerència en el teu acomiadament però no és el lloc ni el moment per debatre-les. Per tan adeu siau i a poder ser a reveure quan les aigües s'hagin calmat.

Salut!

Conseller de Comunicació de l'Estat Català d'eR
Naboal.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por GurocaII Dv 30 Mar 2012, 14:42

Naboal escrigué:Doncs res qualsevol pèrdua per moltes diferències que tinguem personals o ideològiques em sembla una pèrdua, es miri com es miri, però cadascú és prou grandet per saber si els motius són prou justificables o no.

Veig alguna inchoerència en el teu acomiadament però no és el lloc ni el moment per debatre-les. Per tan adeu siau i a poder ser a reveure quan les aigües s'hagin calmat.

Salut!

Conseller de Comunicació de l'Estat Català d'eR
Naboal.
5 Golds a que si me'n vaig no sents peneta Razz
GurocaII
GurocaII

Nombre de missatges : 168
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Naboal Dv 30 Mar 2012, 14:44

perdries 5 Golds.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por fourfantastic Dv 30 Mar 2012, 14:57

Sóc l'únic que quan entra en aquest forum, deixa de banda les diferències entre partits?
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Naboal Dv 30 Mar 2012, 20:03

No, jo també ho faig Fourfantastic.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Almenar Dv 30 Mar 2012, 21:02

Naboal escrigué:No, jo també ho faig Fourfantastic.

Ja en som 3 Razz

DracS11, no t'he arribat a conèixer massa però pel poc que he sentit a parlar de tu, m'has semblat un bon tio.

Molta sort en la VR
Almenar
Almenar

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por catlander Ds 31 Mar 2012, 08:01

D'aquí a un temps els joves ja us n'adonareu que el joc d'Erepublik té molt poc a oferir per si mateix. Què us penseu que podem fer en aquest joc?. Els catalans ingame no som res, no pintem res, no anem enlloc. No tenim país, no pintem res en política i les nostres milícies no importen res a ningú.

Quan us en n'adoneu d'això veureu el què és d'important: nosaltres, la nostra comunitat, ajudar-nos a nosaltres mateixos a tirar endavant junts. Potser quan s'acabi aquesta guerra absurda entre partits, estratègies, ideologies, etc. i veieu en què poca cosa ha quedat tot... ja en parlarem.

Espero que a en DracS11 se li passi aquest mal tràngol i recuperi la esperança de construir la nostra comunitat nacional, però no gosso a empaitar-lo perquè jo sé el que ell sent.

Bona sort company.
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Xavir Dg 01 Abr 2012, 22:45

Adéu Dracs11!!!

Al principi vam estar de costat, més endavant també. Finalment ens vem separar, i ara al final ja no sabria dir-te com ho teniem.

Has estat molt bon jugador, has impulsat aquest projecte català, i això mai ningú t'ho treurà. El joc canviarà, d'aqui un temps, si tens força, torna a entrar, els partit haurna canviat, nomes quedaran 4 vells, no entendras res i les normes del joc seran diferents. Espero que tornis.

I en la linia de catlander, la que també expressa didac martí en algun comentari. És un absurd, mantindre les ostilitats, més són normals en projectes antagònics. El que dol, és que som catalans.

Tot aquest afer acabarà passant, com tot va passant, alguns estarem molt enfadats per sempre dels sempres, però nova sang ens farà fora i tot anirà com ha anat sempre, amb moltes ganes delluitar al principi, amb pasivitat després, i amb abandó o radicalitat al final.
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Un adéu obligat Empty Re: Un adéu obligat

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum