Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Arran la proposta del canvi de nom del foro

+4
pau esteve
fourfantastic
nogdl96
Derviriles
8 participantes

Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Derviriles Dv 11 Maig 2012, 19:37

Hola a tothom.

He estat dies donant-li voltes al meu cap arran la proposta que l'actual President de canviar el nom del foro per a representar de manera complerta a tots aquells que parlen català, valencià i d'altres variants.

Bé, ja he explicat per alguna banda que aquest forum quan el vàrem crear estava pensat només per aquells d'esperit català i que es tenia la intenció de construir més foros per València, per les Illes, pel Basque Country, per Galicia, etc. Però és evident que si aqui ara tenim poca participació seria totalment inviable crear tot allò que he esmenat.

Potser sí que és una bona idea allò que heu proposat i cal una mica més d'empeny per explicar al conjunt del ciutadans aquesta idea que potser ajudaria en gran mesura al resorgiment d'aquest forum.

Però tot canvi té el seu cost; és com fer portabilitat del mòbil: trigues un o dos dies que et tallen la linia per canviar el nombre del telèfon d'operador. Això és el que passaria en aquí en quant a les lleis. Veureu, aquet espai està configurat (ho poc ben dir de primera mà perquè a quasi tot vaig ser present i m'ho conec tot) per l'estat de Catalunya i, per tant, s'hauria de començar a canviar la Constitució i les demés lleis on s'exposa que cobreix als territoris de Catalunya etc.

Ho podem fer per la via llarga o per la via curta. La via llarga és que el propi Parlament canvies tot el que fa falta punt per punt (llei per llei). A més d'algunes ambigüetats: ara per exemple se m'acut que la terminologia "Govern de la Generalitat" potser no és d'agrat de tothom, que s'haurien de discutir, etc.

La via curta consisteix en, des de l'Administració, fer els canvis de noms i aquestes coses en menys de mig hora. I si tot és correcte (consens!) ja estaria tot arreglat.

I, per últim, vull exposar un tema individual per la meva part. La terminologia "Paisos Catalans". A mi no és que no m'agradi, però basta que volguem fer aquest projecte per a que en surti algun valencià o algun balear i exposin que aquesta manera de parlar no els representa i que sembla molt totalitari. No sé, m'agradaria que opinei sobre això; sobre quin nom hauria d'adoptar el forum per una representació total.

Bé, fins aquí la meva parrafada.

Derviriles
Derviriles
Derviriles
Admin

Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por nogdl96 Dv 11 Maig 2012, 23:30

Jo crec per fer-ho bé cal hores de pensar, jo se m'acudit parlant amb en Fourfantastic, fer una llei que reguli la ciutadania per no podre canviar el sistema algun del nostre territori, i despres fer-ho, però legislativament parlant, tindriem que fer tots punt per punt, així si cal renovar la llei del tot, no fariem una cagada, la meva opinió, clar es tindria que dissoldre el parlament, per tenir mes congressistes per fer la llei, i despres de les lleis aprovades posar-les a domini public les lleis i que mitjan referèndum s'expressi

M.H PRESIDENT DE LA GENERALITAT DE vCATALUNYA
nogdl96
nogdl96
Admin

Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/04/2012
Ubicació : Tamarit de Llitera-Franja de Ponent---PPCC

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Derviriles Ds 12 Maig 2012, 09:17

nogdl9 escrigué:Jo crec per fer-ho bé cal hores de pensar, jo se m'acudit parlant amb en Fourfantastic, fer una llei que reguli la ciutadania per no podre canviar el sistema algun del nostre territori, i despres fer-ho, però legislativament parlant, tindriem que fer tots punt per punt, així si cal renovar la llei del tot, no fariem una cagada, la meva opinió, clar es tindria que dissoldre el parlament, per tenir mes congressistes per fer la llei, i despres de les lleis aprovades posar-les a domini public les lleis i que mitjan referèndum s'expressi

M.H PRESIDENT DE LA GENERALITAT DE vCATALUNYA

Dons si us assembla, que el propi Govern o a nivell de partits hauriem de fer una llista amb tots els canvis i com s'haurien de fer i, una vegada passades les eleccions de congressistes, assoliriem les decisions per consens.

que vols dir fer una llei que reguli la ciutadania? https://erepublikcatalonia.forocatalan.com/t36-llei-de-ciutadania
Derviriles
Derviriles
Admin

Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por fourfantastic Ds 12 Maig 2012, 10:10

Bé, jo ho dic vaig votar en seguir amb eCat...

Perque? Perque vull que aquest forum sigui dels catalans. Vale que hi ha gent com nogdl o en Pau_esteve, que no són catalans però en Nogdl té una estima cap a catalunya igual o més que la meva cap a catalunya, d'en Pau_esteve, no ho sé vull pensar que també.

Llavors ara poso un exemple que seria casi impossible que passes, però bé tot és possible. Ara ens fiquem a aceptar valencians, balears etcetc... Arriba un dia que la comunitat valencia són més que els catalans, i decideixen canviar ePPCC, per ePais Valencia. PAM! Putadon. No em considero ni molt menys un dels "pares" de eCAT, però si que vaig estar aquí quan encara no teniam ni govern ni congressistes ni res, i he sigut congressista, des de el primer mes fins al últim sense perdrem cap. He sigut president, i pot ser no va ser la millor legislatura però i vaig dedicar ahores, i si passes l'exemple que he posat doncs em fotri i molt...
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por pau esteve Ds 12 Maig 2012, 11:11

fourfantastic escrigué:Bé, jo ho dic vaig votar en seguir amb eCat...

Perque? Perque vull que aquest forum sigui dels catalans. Vale que hi ha gent com nogdl o en Pau_esteve, que no són catalans però en Nogdl té una estima cap a catalunya igual o més que la meva cap a catalunya, d'en Pau_esteve, no ho sé vull pensar que també.


No ho dibtis, el que passa es que a meva postura es irant a regionalista. (VR no es aixi, pero mira...)

Respecte al nom, coincideixo amb Derv.
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por nogdl96 Ds 12 Maig 2012, 14:52

Derviriles escrigué:
nogdl9 escrigué:Jo crec per fer-ho bé cal hores de pensar, jo se m'acudit parlant amb en Fourfantastic, fer una llei que reguli la ciutadania per no podre canviar el sistema algun del nostre territori, i despres fer-ho, però legislativament parlant, tindriem que fer tots punt per punt, així si cal renovar la llei del tot, no fariem una cagada, la meva opinió, clar es tindria que dissoldre el parlament, per tenir mes congressistes per fer la llei, i despres de les lleis aprovades posar-les a domini public les lleis i que mitjan referèndum s'expressi

M.H PRESIDENT DE LA GENERALITAT DE vCATALUNYA

Dons si us assembla, que el propi Govern o a nivell de partits hauriem de fer una llista amb tots els canvis i com s'haurien de fer i, una vegada passades les eleccions de congressistes, assoliriem les decisions per consens.

que vols dir fer una llei que reguli la ciutadania? https://erepublikcatalonia.forocatalan.com/t36-llei-de-ciutadania

la llei vigent es una mica antiquada i per acollir mes gent crec que sirà millor modificar-la
nogdl96
nogdl96
Admin

Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/04/2012
Ubicació : Tamarit de Llitera-Franja de Ponent---PPCC

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Naboal Ds 12 Maig 2012, 18:01

Per mi catalans sóm tots els que ens hi sentim, independentment dels nostres origens, per tan jo estava a favor de la proposta de l'actual President Nogdl96, és una pena que no hagi prosperat la iniciativa, però ja hi haurà noves ocasions per plantejar-hode nou.

Respecte a perquè perfereixo Països Catalans a Catalunya és perquè ho considero un tot, amb una tradició confederal però no amb espanya sinò amb la resta de catalans/valencians/balears/fragatins/Carxe/Andorra i en alguns sentits fins i tot amb Aragó i Múrcia o Occitània.

I a la pràctica ja estem acceptan la gent que s'hi inscriu que provenen d'altres zones diferents de la Com.Aut.Catalana que per altre banda no és res més que una entitat feta a mida dels espanyols en la vR i que no reflecteix les dimensions de la nació.

Respecte a com organitzar-ho tot jo ho faria per la via legal sempre i quan es guanyi en referèndum el canvi de nom en una posterior legislatura, a partir d'aquí fer tots els canvis necessaris.

Respecte a les raons pràctiques al joc serien per augmentar el nombre de potencials jugadors a incorporar i al nombre de regions naturals que ens tocarien en cas de demanr-ho amb els bonus pertinents, així els "jews" no es veurien tan afectats...

Salut!

Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por nogdl96 Ds 12 Maig 2012, 18:04

els fragatins son els de Fraga, el gentilici de la franja de ponent es franjolins
nogdl96
nogdl96
Admin

Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/04/2012
Ubicació : Tamarit de Llitera-Franja de Ponent---PPCC

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Josep Moragues Ds 12 Maig 2012, 19:58

Bé jo sóc de parer que en un futur no llunyà, si pot ser, seria bo canviar el nom a Països Catalans, representant així tots el jugadors del territori.

No crec que haguem de limitar la ciutadania catalana, i la participació que això implica, als límits del Principat. Amb això vull dir que si algun valencià, balerar, andorrà, nord-català i/o franjolí vol sentir-se representat aqui, li ho hem de reconèixer, com a mínim, amb un canvi de nom que identifiqui aquest fòrum com a propi de TOTS aquells que en formen part. (siguin catalanistes, o no).

Crec que és més fàcil que ens entenguem eCatalunya i eValència que no pas fer-ho amb els eEspanyols. Val la pena intentar-ho per ser més forts.
Josep Moragues
Josep Moragues

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 28/04/2012
Ubicació : Vegueria Penedès, Països Catalans

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Karnitx Dg 13 Maig 2012, 18:21

Jo sóc nou aquí, i per tant intento ser poc invasiu. El nom és el que et representa. En el moment en que canviéssim a un altre canviaria la identitat i, per tant, caldria reformular el contingut i el sentit d'eCat. Obrir un debat sobre una proposta ja votada es infructuós. En el moment es que hi hagi suficient gent que no sigui de Catalunya però es senti representada per la nacionalitat, es podria tornar a formular la pregunta. Mentrestant cal seguir treballant per a evolucionar i avançar tots en una mateixa direcció.

Karnitx

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 04/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Derviriles Dl 14 Maig 2012, 13:43

Fins ara ho podriem resumi de la següent manera


No vol cap canvi
A favor d'un canvi amb restriccions
A favor d'un canvi
Derviriles

x

nogfl9

x

fourfantastic
x


Pau Esteve

x

Naboal


x
Josep Moragues


x
Karnitx
x




Editat per darrera vegada per Derviriles el Dl 14 Maig 2012, 13:48, editat 1 cop en total
Derviriles
Derviriles
Admin

Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por nogdl96 Dl 14 Maig 2012, 13:45

jo la vull amb restriccions
nogdl96
nogdl96
Admin

Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/04/2012
Ubicació : Tamarit de Llitera-Franja de Ponent---PPCC

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Derviriles Dl 14 Maig 2012, 13:48

nogdl9 escrigué:jo la vull amb restriccions

ok
Derviriles
Derviriles
Admin

Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Karnitx Dl 14 Maig 2012, 15:08

https://erepublikcatalonia.forocatalan.com/t337-referendum-canvi-de-nom-al-forum?highlight=canvi

La propera vegada passo de votar, ja que si no serveix de res perquè perdre el temps.

Karnitx

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 04/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Josep Moragues Dl 14 Maig 2012, 17:06

https://erepublikcatalonia.forocatalan.com/t337-referendum-canvi-de-nom-al-forum?highlight=canvi

La propera vegada passo de votar, ja que si no serveix de res perquè perdre el temps.



Val a dir, que estic d'acord amb en Karnitx. Hi va haver unes votacions i ja es va decidir amb aquest tema. Aposto per replantejar el tema més endavant, quan l'administració ho consideri convenient, veient que és un tema "sensible".
Josep Moragues
Josep Moragues

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 28/04/2012
Ubicació : Vegueria Penedès, Països Catalans

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por GurocaII Dt 15 Maig 2012, 21:45

Remarcar que el logo inicial del fòrum era aquest:

Arran la proposta del canvi de nom del foro Sin%20t%C3%ADtulo-3

El qual agrupava i donava lloc a que Valencians i Mallorquins (i algueresos, i perpinyanesos) estiguerem ací com a casa, baix la nostra bandera, però iniciat el regnat (si, regnat) de catlander es donà un gir molt distint al que nasqué, es borraren i crearen seccions a dit, es canviaren logos, etc. etc. sense cap consulta.

El tema d'un estat català al meu parer fa referència a tots aquells que ens unix una història, cultura i sentiments, però com estic llegint l'esperit d'una llengua un país no és compartit per molts ací, ententent catalunya com un conjunt de terres i línies.

Respecte a una cosa graciosa que he llegit dient que si la gent del PV forem més canviariem el nom del fòrum...
Jo soc el creador d'aquesta plataforma, i quin nom té? Quin és el seu link fins i tot?

Em considero Català, del País Valencià.





PS: Em pareix extremadament curiós que la mateixa ideologia de separació d'un poble que tenen els blaverosi els feixistes del PV siga compartida per molts dels indepes del nord (Fent referència a la VR...)
GurocaII
GurocaII

Nombre de missatges : 168
Data d'inscripció : 05/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Naboal Dc 16 Maig 2012, 06:03

Sense que serveixi de precedent, estic totalment d'acord amb en Gurocall. Shocked

Tot i que els logos anteriors també hi veig també una referència a Catalunya que pot donar a entendre també que només es refereix a la CAC.

Jo comparteixo el mateix esperit de País al cual fa referència Gurocall, o sigui, els Països Catalans com a nació completa amb totes les subdivisiones que siguin necessàries degut a la pròpia personalitat històrica de cada una de les regions que la componen, per tan totalment en contra d'una autolimitació de la representativitat d'aquest Estat a una simple comunitat Autònoma, Catalunya, que no engloba tota la nació.

Justament per això vaig proposar el nom pel fòrum de l'Estat Confederat dels Països Catalans, que vam reduir a Estat dels Països Catalans però que pel que sigui no va sortir com a millor opció davant Catalunya (tot i que Catalunya també és un dels noms vàlids per englobar-ho tot, Catalunya Gran és un dels termes històrics en que s'anomenava a tota la nació completa i Fuster (Valencià) en deia Catalunya a seques per referir-s'hi si no vaig errat en alguna de les sevs obres.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Arran la proposta del canvi de nom del foro Empty Re: Arran la proposta del canvi de nom del foro

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum