Hola sóc un bombó
+2
nogdl96
Karnitx
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola sóc un bombó
Sóc Karnitx en xarxa, Roger en realitat.
Em presento en el fòrum. Alguns ja hem coneixeu d'altres no. Estic content d'estar entre compatriotes. Poder gaudir del joc en xarxa en català, amb catalans i dins d'un estat (en procés, però vist el que he vist, en breu realitat) independent completament. M'omple d'orgull i satisfacció...bla bla bla. Vaja, que mola el fet de no sentir-me estrany a la meva terra. Si segueixo em posaré a cantar els segadors a la terrassa, i al meu barri no són gaire benvinguts . Visca la terra lliure.
Hola.
Em presento en el fòrum. Alguns ja hem coneixeu d'altres no. Estic content d'estar entre compatriotes. Poder gaudir del joc en xarxa en català, amb catalans i dins d'un estat (en procés, però vist el que he vist, en breu realitat) independent completament. M'omple d'orgull i satisfacció...bla bla bla. Vaja, que mola el fet de no sentir-me estrany a la meva terra. Si segueixo em posaré a cantar els segadors a la terrassa, i al meu barri no són gaire benvinguts . Visca la terra lliure.
Hola.
Karnitx- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 04/05/2012
Re: Hola sóc un bombó
benvingut!
et deixo la pàgina per ser ciutadà ecatalà
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEJDZmxNNGhZRnFKQ2hVWTItdXMzaXc6MQ
et deixo la pàgina per ser ciutadà ecatalà
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEJDZmxNNGhZRnFKQ2hVWTItdXMzaXc6MQ
nogdl96- Admin
- Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/04/2012
Ubicació : Tamarit de Llitera-Franja de Ponent---PPCC
benvingut!
Naboal- Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona
Benvingut! Visca la terra!
Josep Moragues- Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 28/04/2012
Ubicació : Vegueria Penedès, Països Catalans
Benvingut! M'havia espantat al veure el títol de la presentació: "Hola sóc un bombó" em pensava que hi deia: "Hola sóc un borbó"
Almenar- Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar
Hola benvinguut!!
Derviriles- Admin
- Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum