Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Hola em dic Lolaila

+2
Naboal
Lolaila
6 participantes

Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Hola em dic Lolaila

Missatge por Lolaila Ds 24 Mar 2012, 08:53

Hola ecatalans! Em dic Lolaila al joc i aquí, i de fet em vaig fer del joc per intentar moure les coses i que ens donessin estat propi català a eRepublik, em va costar TANT dir que era espanyola, jajaja, però si deia que era francesa què, com ho feia per parlar català?.
Em vaig fer d'UN i de Gudariak perquè són els primers que es van posar en contacte amb mi i m'he quedat perquè la gent és realment maca. Ja sé que EI-UN no es porten bé però jo penso ser-vos lleial a tots 2 perquè sé que en el fons volem el mateix, i com bons ecatalans ens fem la punyeta uns als atres enlloc d'unir-nos i mirar d'aconseguir la independència, és clar.
Suposo que ja ho haureu parlar, només porto una setmana al joc, però havia pensat que podríem fer-nos d'un país friki (amb pocs apuntats) i quedar-nos-lo nosaltres, fer-ho tot en català, allà, conquerir els països catalans, pactar amb els espanyols aliances, i viure i defensar Catalunya sota el nom de, per exemple, "Armènia". Si no podem pactar amb els espanyols, podríem pactar amb els brasilenys o els americans ;-)
Per cert, m'estimo molt la llengua i hi ha alguns posts en què la destrosseu molt. Si teniu cap dubte ortogràfic o voleu que repassi un text abans de publicar-lo us puc ajudar.
Ens veiem per aquí,
Visca eCatalunya Independent!

Lolaila

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 24/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por Naboal Ds 24 Mar 2012, 10:39

Benvinguda Lolaila, per obtenir la teva ciutadania catalana has de solcitar-la en aquest formulari:

https://erepublikcatalonia.forocatalan.com/t220-formulari-oficial-de-peticio-de-ciutadania

Un cop fet això en breu, si no hi cap inconvenient per part dels congressistes, rebràs la teva ciutadania amb tots els drets que això implica.

Salut.

Conseller de Comunicació
Naboal

PD: pel que fa al tema de la correcció lingüísitca hauràs de ser una mica tolerant amb qui no li agradi que els corretgeixin, en el meu cas concret sempre que vulguis em pots mostrar els meus errors, cap problema al respecte.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por Almenar Ds 24 Mar 2012, 10:47

Benvinguda! Almenys tindrem una ciutadania per votar en tot aquest més Naboal xD.
Per lo (no corretgeixis perque sóc de Lleida oks? xD)que has dit de fer-nos amb un país, no ho trobo gens malament, però es necessita molta gent.
Almenar
Almenar

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por fourfantastic Ds 24 Mar 2012, 11:32

Benvinguda. Si tens cap mena de dubte el meu equip de govern el tens a la teva dispoció recorda demanar la ciutadania;)
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por catlander Ds 24 Mar 2012, 21:26

Nois:
Com que el Parlament ha estat tant parat aquests dies i pràcticament hem de tancar aquesta legislatura, m'he permès donar primer ciutadania i si fes falta es pot retirar els permisos. Esperem que no faci falta Very Happy

Benvinguda Lolaila cheers
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por fourfantastic Ds 24 Mar 2012, 23:24

Potser que hi hagi algun problema amb la fulla de gdoc aquesta de les ciutadanies? fà un munt de temps que la miro cada dia i no vec ni una sola ciutadania pendent d'aprovació...
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por catlander Dg 25 Mar 2012, 08:11

fourfantastic escrigué:Potser que hi hagi algun problema amb la fulla de gdoc aquesta de les ciutadanies? fà un munt de temps que la miro cada dia i no vec ni una sola ciutadania pendent d'aprovació...
Es perque jo tinc un servidor cmail.cat que va desapareixer fa 2 anys però alguns encara quedem. Era compatible amb gmail.com però sembla que amb els gdocs no Sad

Ara miraré de reformar-ho.
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por Lolaila Dg 25 Mar 2012, 13:30

Espero que no calgui que em tregueu la ciutadania, no, en tot cas a la VR t'asseguro que no me la treuries Razz . Moltes gràcies en tot cas. Ja em direu si cal que faci alguna cosa!

Lolaila

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 24/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por Xavir Dg 25 Mar 2012, 17:34

Benvinguda Lolaila!!!!

Això que proposes s'anomena Take Over, i buuuuf costa un munt, ja ho hem intentat algun cop, però sempre hi podriem tornar!!!

Res, ja ens anirem veient!
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hola em dic Lolaila Empty Re: Hola em dic Lolaila

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum