Hola a tothom - Dídac Martí
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tothom - Dídac Martí
Hola, em dic Dídac Martí, Didac_Marti ingame.
Ja em coneixereu la majoria, i als que no doncs sóc ex-membre de UN i Gudariak, i ara mateix estic a Irlanda matant britànics i bebent whisky.
És un orgull estar en el forum del nostre país entre d'altres catalans, i m'omple de joia veure com els catalans estem units i lluitem encara que els admins no siguin capaços de crear eCatalunya.
Ja em coneixereu la majoria, i als que no doncs sóc ex-membre de UN i Gudariak, i ara mateix estic a Irlanda matant britànics i bebent whisky.
És un orgull estar en el forum del nostre país entre d'altres catalans, i m'omple de joia veure com els catalans estem units i lluitem encara que els admins no siguin capaços de crear eCatalunya.
Dídac Martí- Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 26/10/2011
Re: Hola a tothom - Dídac Martí
Hola Dídac, benvingut
Aviat hi seré per aquelles terres fent la "medalla mercenaria", a veure si ens trobem en la batalla contra els imperialistes britànics
Aviat hi seré per aquelles terres fent la "medalla mercenaria", a veure si ens trobem en la batalla contra els imperialistes britànics
dracs11- Nombre de missatges : 232
Data d'inscripció : 16/10/2011
Didac contar amb tu es molt per mi, tu fores el meu referent a seguir quan vaig entrar a UN jeje.
GurocaII- Nombre de missatges : 168
Data d'inscripció : 05/12/2011
\o/\o/\o/ !!!!
Xavir- Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011
El català irlandès!! xd
Derviriles- Admin
- Nombre de missatges : 281
Data d'inscripció : 05/12/2011