Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Molt bones

4 participantes

Ir abajo

Molt bones Empty Molt bones

Missatge por baltasor Dv 06 Abr 2012, 08:13

Hola a tohom, em presento al foro per tal de poder participar en aquest projecte que teniu d'aconseguir una catalunya lliure, al menys que sigui en un koc virtual...algun dia ho podrem fer en la realitat...algun dia....

Per no obrir un post en un altre lloc algú em podria fer 5 cèntims de com està la cosa? Us he llegit i preguntat dins del erepublik però no m'han quedat algunes coses clares:

- Crec entendre que som una espècie de mercenaris a lo almogàvers que som contractats per diverses organitzacions i de pas si podem lluitar per alliberar Catalunya millor oi?

- Ens paguen segons el mal que fem oi? això ho poden saber per el "pulse", com a milicià que sóc em pertoca algo per haver lluitat com a mercenari?

- Tema dels bitllets, que no he entés encara, si haig de viatjar per anar a lluitar a algun lloc, perdo pasta. Hi ha alguna manera de que ens subencionin el poder desplaçar-nos?

Bueno i ja prou! XDD. Com podeu veure tinc ganes de participar i aportar en tot el que pugui.

Desperta Ferro!!!!! Very Happy

baltasor

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 06/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones Empty Re: Molt bones

Missatge por Naboal Dv 06 Abr 2012, 08:18

Benvingut!

Sobre les preguntes que exposes:

Lo de mercenaris i el pulse és una qüestió personal del nostre partit, tu ara has entrat a la eGeneralitat que és una "casa" comuna a tots els catalans independent del nostre partit tot i que en forma part, per tan la Generalita que és l'eEstat Català a varis jocs online no té res a veure amb l'aposta de la milica FAEIRC de ser mercenaris, una cosa no té relació amb l'altre.
Respecte els bitllets passa't pel forum del partit i vés al fil d'ajudes al novell i allà veuràs com alguna cosa en treuràs.

Intenta no confondre l'eGeneralitat amb el teu partit.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones Empty Re: Molt bones

Missatge por baltasor Dv 06 Abr 2012, 09:49

Ok, correcte, tot ha estat fruit d'una confusió tal com be has indicat. Ja parlaré en el foro corresponent.

Salut.

baltasor

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 06/04/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones Empty Re: Molt bones

Missatge por catlander Ds 07 Abr 2012, 09:38

Hola baltasor

Desitjo que -malgrat les necessitats que tinguis concretes- que et sentis còmode aquí perquè som un casal de trobada de catalans per atendre'ns i ajudar-nos el que faci falta com ja ha dit en Naboal.

Que vagi bé Very Happy



catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones Empty Re: Molt bones

Missatge por Xavir Dt 10 Abr 2012, 21:25

Baltasor, t'estas confonent una mica amb esquerra indepe i el fòrum de catalunya haha!!! quin embolic oi??? aqui es mes una agora de catalans indepes, no indepes, d'aqui i d'allà! Però bé, majoritàriament coincidirem si! Wink
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Molt bones Empty Re: Molt bones

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum