Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Apa siau companys!

+2
pau esteve
HeiJoe
6 participantes

Ir abajo

Apa siau companys! Empty Apa siau companys!

Missatge por HeiJoe Dc 04 Abr 2012, 18:35

Hola companys,

No he estat gaire actiu per aqui pero he estat atent a tota la activitat d'aquest forum i del meu vEstat.

Hem vec obligat a renunciar a la meva ciutadania d'aquest estat, aixi com a la meva conta en aquest forum per la manera com l'actual president i el seu equip actual estan usant la seva posició de poder en aquest estat per a beneficiar-se'n en el seu partit a eR EI. Si algu li be de nou, hem refereixo a Medalla d'Or de vCatalunya, entre d'altres coses, que en principi m'havia semblat molt correcta i digna d'admiració, fins que avui m'he adonat de per a que s'ha fet i perque s'ha triat aquest moment, llegint l'ultim article del estimat Xavir... Ells tan reivindicatius de deixar de banda els partits en aquest estat, han sigut els primers en atacar a UN amb accions dutes a terme en aquest estat.

Sento haver de deixar aquest pais. Espero que remunteu ven amunt, i aconseguiu els objectius que el primer president va plantejar.

Visca catalunya.. LLIURE (de malfactors)

salut!!

"O ens recobrem en la nostra unitat, o serem destruïts com a poble. O ara, o mai." Joan Fuster

HeiJoe

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 11/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por pau esteve Dc 04 Abr 2012, 18:39

Tu tranquil, que això per el moment encara no es de EI.

Salut Hei!
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por Almenar Dc 04 Abr 2012, 18:55

Dius que hi ha diferència de partits DINTRE D'AQUEST FÒRUM?
Mira, si el president hagués donat la Medalla d'Or a membres d'EI, encara però auva home, les medalles han sigut en la totalitat per a membres d'UN i encara et queixes!

Ademés, crec que no os correspon la frase que tant repetiu en els articles: "Per acusar s’ha de predicar amb l’exemple", ja que no l'esteu duent a terme.

Porteu un lio entre vosaltres sobre si sou independentistes o no que mare meva...

Bé, espero que tornis aviat i que et vagi molt bé a la VR.

Salut! Smile

P.D.: I que consti que aquí no hi ha oposició.
Almenar
Almenar

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por HeiJoe Dc 04 Abr 2012, 19:19

Si no entens perque deixo eCatalunya es el teu problema, no em queixo per les medalles em queixo per la rao per les quals les heu donat! llegeix collons que a cada comentari poso el mateix LLEGIU!! i no espereu que contesti mes

au va! salut!

HeiJoe

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 11/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por Naboal Dc 04 Abr 2012, 19:54

HeiJoe sembla que estàs una mica desconectat d'eCatalunya i de com funciona el nostre Govern i això et fa dir bestieses i pendre decisions equivocades sota sospites infundades.

Primer de tot la decisió de les medalles fou a proposta de Fourfantastic i per tirar-la endavant abans de fer res s'ens va preguntar a tots els membres del Govern via MP en grup si hi estavem d'acord, i els 2 membres d'UN (Litio i Guino) no van opinar al respecte, però si no han borrat els missatges allà els podeu consultar, si et serveix en CATLANDER entre d'altres hi va estar d'acord.

Per tan la pròxima vegada que hagis de pendre una decisió així informa't de primera mà amb gent de la teva confiança com ara en Litio o en Guino si és que han de ser de UN perquè te'ls creguis i no et malfiïs.

Com que aquesta és una decisió que només pots pendre tú, jo no et demanaré que to replantegis, però reflexiona-hi.

Fins com més aviat millor!
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por fourfantastic Dc 04 Abr 2012, 20:54

HeiJoe, t'ho dic enserió ets un enterat de la vida t'explicaré l'història de la Medalla d'or de vCatalunya.

Un dia vaig veure que Derviriles tornave a escriure feeds, em vaig ficar a pensar que ere una pena que hagues marxat perque ere una peça clau de vCatalunya. Llavors vaig pensar en reconeixerli el treball. Llavors vaig enviar un MP conjunt a tot el meu equip de govern on també hi ha gent de UN, els i vaig explicar l'idea i em van dir també se l'hi ha de donar a Catlander, vaig dir collons tenen tota la raó. Catlander, al veure-ho va dir NO, a mi no se li done al Dracs11. I finalment li vam donar al dracs i Derviriles.
Segueixes pensant que tot aixó és un pla malevic?
O ja penses que en realitat el que jo vull és el millor per a eCatalunya importantme una merda de quin partit sigui?
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por Almenar Dc 04 Abr 2012, 21:18

fourfantastic escrigué:HeiJoe, t'ho dic enserió ets un enterat de la vida t'explicaré l'història de la Medalla d'or de vCatalunya.

Un dia vaig veure que Derviriles tornave a escriure feeds, em vaig ficar a pensar que ere una pena que hagues marxat perque ere una peça clau de vCatalunya. Llavors vaig pensar en reconeixerli el treball. Llavors vaig enviar un MP conjunt a tot el meu equip de govern on també hi ha gent de UN, els i vaig explicar l'idea i em van dir també se l'hi ha de donar a Catlander, vaig dir collons tenen tota la raó. Catlander, al veure-ho va dir NO, a mi no se li done al Dracs11. I finalment li vam donar al dracs i Derviriles.
Segueixes pensant que tot aixó és un pla malevic?
O ja penses que en realitat el que jo vull és el millor per a eCatalunya importantme una merda de quin partit sigui?

+1! Bona resposta president!
Almenar
Almenar

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por catlander Dj 05 Abr 2012, 07:29

Tot el que ha dit en Fourfantastic és veritat. Jo vaig demanar que es donés a en DracS11.

I mira, cadascú és lliure d'anar on vulgui però deixar de banda un grup d'amics per motius polítics del joc d'Erepublik a mí em fa pena.

Apa, bon vent i barca nova.
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por pau esteve Dj 05 Abr 2012, 08:04

Catlander, si llegisis ens comentarios als periòdics...
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por HeiJoe Dj 05 Abr 2012, 08:58

Ja ho vaig parlar ahir amb el fourfantastic i seguiexo pensant el mateix, estan usant aquest projecte per a usos politics en d'altres llocs, i jo en aixo no hi participo gracies

catalander jo no soc que el ho deixa per motius politics, jo soc el que es veu obligat a fer-ho perque d'altres o usen per motius politics que no tenen res a veure amb eCatalunya. Com be dius...

Bon vent i barca nova!! Espero que la barca us segueixi funcionant, perque amb la manera d'actuar d'alguns s'estar enterrant aquest projecte, quant actius quedeu?.... Sort nois! espero que aixó canvi-hi

PD: algu m'explica com selimina la conta aqui o el senyo administrador me la pot eliminar, gracies

HeiJoe

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 11/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Apa siau companys! Empty Re: Apa siau companys!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum