Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

4 participantes

Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dl 27 Feb 2012, 17:13

Aliança Top 10 activa amb mes de 7 anys d'historia al uni1.com.es busca jugadors per cobrir alguna de les comptes vacants existents.

S'ofererix:
  1. forum en domini i hosting propi amb mes de 25k missatges, tot i que realment son mes 115k durant els set anys
  2. forum amb bbcodes especials per ogame per mostrar espionatjes i comptes enrere, per xemple
  3. xat penjat al forum 100% funcional
  4. GT actualizat tant a nivell de versió com de galaxia
  5. comptes basicament miners, preparats per treure flota rapidament
  6. possibilitat d'aconseguir millors comptes en funció de la valua demostrada ( mes del 50% dels comptes han estar cedits / heredats dins la aliança )
  7. servidor amb mes de 2500 jugadors, tot i que es possible que amb les properes fussions el nombre es vegui incrementat
  8. possibilitat de realitzar kdd's cada cert temps ( barcelona ovella negre )


Es requereix:
  1. persona activa en forums (1/2 cops setmana)
  2. persona que pugui dedicar un minim de 10 minuts al dia al joc
  3. persona amb voluntat d'apendre noves tecniques, especialment si es novata
  4. ganes de pasar-ho bé ( no politica, eh )
  5. compromis de mantenir el compte que es cedeixi a la aliança


Procediment de solicitud del compte:

Postejar a http://ogamespai.es/foro/viewforum.php?f=64 la seguent informació en castella ( el 50% de la comunitat es no catalanoparlant)

nick al forum gral ogame:
puntuació del compte més gran que hagui portat indicant el servidor:
estil de joc:
experiencia en altres universos:
links al forum gral ogame de batalles en les que hagi participat 20% o HOF:
nick a eRepublik:

No es descarten candidatures de gent sense experiencia en el joc.
En funció de la experiencia i els valors aportats, es cedira un compte o unaltre.

coolpic:


Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) OgameSex


Editat per darrera vegada per Litio2 el Dl 27 Feb 2012, 17:47, editat 1 cop en total

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dl 27 Feb 2012, 17:30

La òstia pero si no paro de penjar fils al forum d'ogame demanant un compte per tornar a entrar al joc i no en trobo cap de decent ara mateix estic amb una top 400 regalada d'un univers mort ja (gemini) amb menys de 600k...i uns 2000 jugadors en una aliança morta d'entrada.

Litio per si vols veure el nivell que tinc al forum d'ogame sóc "LaMaquina" veuràs les meves petades, però clar és de fa 2 anys ja que ho vaig deixar durant aquests 2 anys.

Ara voldria tornar però amb un compte decent i miner per no dedicar-li el temps que li dedicava abans que era...esgotador....tu ja m'entens...putos fleets condicionadors de la son i altres XD

Si m'ofereixes un compte important en una ali top10 amb galaxytool i en l'univers 1 com podria negar-m'hi xD

Això si o compte miner a full o miner amb estrelles, no vull flota convencional important...viure pendent del fleet acaba cremant aviat.

Abans informe'm una mica dels detalls de la conta per tenir més dades siusplau. (disposició dels planetes, camps que tenen...)

Gràcies.

PD: Ja estic registrat quan m'accepteu (LaMaquina) postejo la info requerida.
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dl 27 Feb 2012, 17:41

ok, perfecte ja li dire a en Dimecres que te un compte per activar

si en 24 hores en dimecres ( adm del foro ) no ho ha fet, enviam un mp a eR, ok?

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dl 27 Feb 2012, 18:01

Perfecte!
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dl 27 Feb 2012, 19:05

Com que ja tenia permís per escriure a l'Ambaixada he escrit la petició allà si creus que haig de canviar alguna cosa m'ho pots dir desde aquí:

http://ogamespai.es/foro/viewtopic.php?f=64&t=8658&p=118682#p118682
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dl 27 Feb 2012, 19:18

mmm, bona presentació, però el format fluixet,,, pel bbcode

la manera correcte es:

[url=url de la pagina amb el http]nom de la plana[/url]

si cliques al final de la primera linea de comandes de la finestra d'editar missatges , a la iconoa del mapa del mon amb les cadenes, s'obre un pop up que et demana l'adreça i el text a possar al link

exemple:

aquest post

fes-ho xq la presentació ha estat molt bona

Karzac 27.02.2012 19:56:48

Ha sido abrir la boca y mira lo que asoma por la puerta

http://ogamespai.es/foro/viewtopic.php?f=64&t=8658

en karzac es un dels admins....

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dl 27 Feb 2012, 20:07

Entesos...després de rallar-me una mica amb el tema ja està arreglat ara es veu més....profesional! xD
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dt 28 Feb 2012, 17:55

Naboal escrigué:Entesos...després de rallar-me una mica amb el tema ja està arreglat ara es veu més....profesional! xD

t'hem ofert un compte que pensem que t'agradarà. la info esta al mp que t'han enviat.
si necessites res mes em contactes.


Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por pau esteve Dt 28 Feb 2012, 18:32

jojojojojojojo

jugo ara al nekkar, perque va sortir fa poc, i vaig ser al 3, y al andromeda (a este ultim top 800, de 10000)
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Xavir Dt 28 Feb 2012, 19:37

Nanos, bé, reitero que vaig jugar a l'univers 25 i al 52, mia vaog acabar fent massa cosa... poques petades i molta mina. Vaig abandonar el ritme frenètic d'ebasió de flotes.

Us diria que vull, però no tinc temps.
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dt 28 Feb 2012, 21:53

en Naboal ja te el compte, i a en pau esteve demà li faran una proposta per mp.

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dt 28 Feb 2012, 21:57

cheers Gràcies Litio per donar-ho a coneixer, ja m'estava desesparant buscant comptes la que m'heu donat està força bé!
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dt 28 Feb 2012, 23:38

Xavir escrigué:Nanos, bé, reitero que vaig jugar a l'univers 25 i al 52, mia vaog acabar fent massa cosa... poques petades i molta mina. Vaig abandonar el ritme frenètic d'ebasió de flotes.

Us diria que vull, però no tinc temps.

Vinga anima't a demanar una conta minera tampoc demana tan de temps...
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Litio2 Dc 29 Feb 2012, 17:44

pau esteve escrigué:jojojojojojojo

jugo ara al nekkar, perque va sortir fa poc, i vaig ser al 3, y al andromeda (a este ultim top 800, de 10000)

t'han enviat un mp al forum.

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Invitat Dc 29 Feb 2012, 22:09

jo estic pensat en tornar a jugar

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por pau esteve Dj 01 Mar 2012, 14:46

litio, defensam, que algun no em vol...
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Xavir Dj 01 Mar 2012, 21:42

pobre pau, imposat tio!
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Naboal Dc 14 Mar 2012, 16:57

Si algú encara està interessat a l'ogame i en l'univers 1 i les negociacions amb la aliança d'en Litio2 no li han anat com voldria pot provar aquí:

http://board.ogame.com.es/board730-universos115/board471-universo1/board55-labolsa/board579-elmercadonegro/1199202-top105x/?s=aae64dde72bc9b7c79ec8161ea6677b92ea37ff7

...es regala una conta decent però cal que es curri el missatge perquè té competència! xD
Naboal
Naboal

Nombre de missatges : 251
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Xavir Dj 15 Mar 2012, 10:11

quin èxit l'ogame! haha
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside ) Empty Re: Es regalen comptes d'ogame ( coolpic inside )

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum