Fòrum eRepublik Catalonia
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El que faltaba

+6
pau esteve
catlander
Pietro de Bethencourt
Xavir
Litio2
Guinovart
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

El que faltaba Empty El que faltaba

Missatge por Guinovart Dt 21 Feb 2012, 22:08

Catalans! Ja sóc aquí!

I ara venen tots els aplaudiments i crits d'eufòria. Gràcies... gràcies... (guapo!). El que deia, que ja sóc aquí, per fi he arribat al fòrum de la nació ecatalana per la que tan vaig lluitar amb molts dels companys que ara estan per aquí i per la que tant vaig fer (sent humil i tal...). Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart. I ara torno al joc després d'un temps fòra i tinc moltes ganes d'ajudar en aquest projecte en tot el que pugui. Amb moltes ganes i... amb il·lusió. No us confongueu els que no em conegueu, no sóc de CiU ni res que s'hi assembli. Sóc ex-president d'UN, ex-congressista i membre de la Mesa i ex-Ministre de l'Interior. Vinga!
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Litio2 Dt 21 Feb 2012, 22:32

no hi ha coolpic, no entres bounce bounce bounce

Litio2

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 21/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dt 21 Feb 2012, 22:35

Òstia, ara me'n adono que has tornat de debò! xD

Vas marxar abans de dur a terme un pla malèfic que ha continuat sent secret. Les cose svan com sempre! rebenvingut! Very Happy
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Dt 21 Feb 2012, 22:57

Pla malèfic secret? He torn at, si si Xavir! I estaria bé que m'expliquessis la teva versió de tot el que ha passat els últims mesos, que només tinc la dels fatxes d'UN! xD I això no sembla ni malèfic ni secret. O és que hi ha un altre plà?
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Pietro de Bethencourt Dt 21 Feb 2012, 23:48

Benvingut, companyer. Estic content de que trobis el teu lloc entre nosaltres.
Pietro de Bethencourt
Pietro de Bethencourt

Nombre de missatges : 44
Data d'inscripció : 18/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por catlander Dc 22 Feb 2012, 05:24

Benvingut company!

P.D.: Ara ja et puc tornar aquell estirabot del Foro Unificado d'Espanya o encara sóc un traidor? lol!
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dc 22 Feb 2012, 11:11

Guinovart escrigué:Pla malèfic secret? He torn at, si si Xavir! I estaria bé que m'expliquessis la teva versió de tot el que ha passat els últims mesos, que només tinc la dels fatxes d'UN! xD I això no sembla ni malèfic ni secret. O és que hi ha un altre plà?

Però la meva visió sobre què? Vas marxar en neixer EI, a partir d'aquí tot normal, tots hem fet el nostre camí. I potser ara ens podem retrobar per fer no se ben bé què al Congrés Espanyol: Gestió d'Espanya? Propostes "catalanistes"?... és complicat, perquè és un altre factor de divergència entre tots plegats xD

Quina és la versió del UN's¿? xDD
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Dc 22 Feb 2012, 14:34

Xavir escrigué:
Guinovart escrigué:Pla malèfic secret? He torn at, si si Xavir! I estaria bé que m'expliquessis la teva versió de tot el que ha passat els últims mesos, que només tinc la dels fatxes d'UN! xD I això no sembla ni malèfic ni secret. O és que hi ha un altre plà?

Però la meva visió sobre què? Vas marxar en neixer EI, a partir d'aquí tot normal, tots hem fet el nostre camí. I potser ara ens podem retrobar per fer no se ben bé què al Congrés Espanyol: Gestió d'Espanya? Propostes "catalanistes"?... és complicat, perquè és un altre factor de divergència entre tots plegats xD

Quina és la versió del UN's¿? xDD

No n'he sabut gaire del camí d'EI. Sembla que heu fet una bona feina i que heu trobat el vostre lloc en el panorama polític i me n'alegro, però no vaig veure ni viure com es va crear el partit i com es va anar escindint d'UN. També m'he perdut la creació de tot això. En tot cas, m'alegra veure que els nostres camins es troben altre cop aquí i potser també al Congrés espanyol per tocar una mica les pilotes i demanar diners per al nostre país o el que s'ens ocorri.

Catlander, continues sent un traidor! xD Però et volem a UN tot i que siguis un traidor. Diria el més gran dels traidors, però es veu que jo ho sóc encara més pel que vaig fer en anar-me'n (i que ja ni recordo). No, en serio, ningú creu que siguis cap traidor, ho diria en broma.

PD: Xavir botifler!
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por pau esteve Dc 22 Feb 2012, 15:38

Guinovart escrigué:Catalans! Ja sóc aquí! Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart.

QUE?
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por dracs11 Dc 22 Feb 2012, 21:04

Guino!!!!!

Que et bombin!!!!!
dracs11
dracs11

Nombre de missatges : 232
Data d'inscripció : 16/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por fourfantastic Dc 22 Feb 2012, 21:05

Benvinguuut!
fourfantastic
fourfantastic

Nombre de missatges : 266
Data d'inscripció : 19/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Dc 22 Feb 2012, 21:27

pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:Catalans! Ja sóc aquí! Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart.

QUE?

Qui et creus que va set el primer que va fer que ho inclogués quan va presentar-se el mes abans de sortir i no va sortir? Jooo! Ei, però sempre desde la humiltat i el respecte cap al treball de tots els meus companys.

I DracS, jo també m'alegro de poder-te veure també per aquí!
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dc 22 Feb 2012, 22:13

Guinovart escrigué:
Xavir escrigué:
Guinovart escrigué:Pla malèfic secret? He torn at, si si Xavir! I estaria bé que m'expliquessis la teva versió de tot el que ha passat els últims mesos, que només tinc la dels fatxes d'UN! xD I això no sembla ni malèfic ni secret. O és que hi ha un altre plà?

Però la meva visió sobre què? Vas marxar en neixer EI, a partir d'aquí tot normal, tots hem fet el nostre camí. I potser ara ens podem retrobar per fer no se ben bé què al Congrés Espanyol: Gestió d'Espanya? Propostes "catalanistes"?... és complicat, perquè és un altre factor de divergència entre tots plegats xD

Quina és la versió del UN's¿? xDD

No n'he sabut gaire del camí d'EI. Sembla que heu fet una bona feina i que heu trobat el vostre lloc en el panorama polític i me n'alegro, però no vaig veure ni viure com es va crear el partit i com es va anar escindint d'UN. També m'he perdut la creació de tot això. En tot cas, m'alegra veure que els nostres camins es troben altre cop aquí i potser també al Congrés espanyol per tocar una mica les pilotes i demanar diners per al nostre país o el que s'ens ocorri.

Catlander, continues sent un traidor! xD Però et volem a UN tot i que siguis un traidor. Diria el més gran dels traidors, però es veu que jo ho sóc encara més pel que vaig fer en anar-me'n (i que ja ni recordo). No, en serio, ningú creu que siguis cap traidor, ho diria en broma.

PD: Xavir botifler!

Bé. Per començar i molt vital. EI no es va crear com a escissió d'UN. De fet, EI és molt més vell que UN, que catlander i que la majoria d'aqui.

Jo si que en vaig marxar, però en general, els que ho varem iniciar era gent nova que no habitaba a UN. Per tant, no va ser una escissió. Em van enredar vells amics per fer un projecte més contundent en el sentit de fer quelcom més radical. I m'ho trobo super còmode.

Un cop creat el fòrum, va ser questió de sondejar el terreny. Varem TOvejar un partit que es deia quelcom semblant a "agrupación democràtica", i vem fer un exercici de democràcia per votar al primer president: Molinacat. Va ser important que en garaadeadpuppet pasés del PCE a EI, i ara sembla ser que és president vitalici xD.

Ve aconseguir crear les FAEIRC, i ara es poden fer mission del 25 contra espanya, la qual cosa dóna molt joc. En varem desempallegar de eltripleD i aquell vasc traidor d'UN.

El partit va anar creixent poquet a poquet fins a una mida decent, vem tenir un periode d'inactivitat per nadal, i ara estem a 100.
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por catlander Dc 22 Feb 2012, 22:20

És la primera vegada que veig que algú explica la història catalana en una presentació. Quins torrats geek
catlander
catlander

Nombre de missatges : 437
Data d'inscripció : 09/12/2011

http://cyberrepublik.com/en/profile/56178

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por pau esteve Dj 23 Feb 2012, 09:22

Guinovart escrigué:
pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:Catalans! Ja sóc aquí! Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart.

QUE?

Qui et creus que va set el primer que va fer que ho inclogués quan va presentar-se el mes abans de sortir i no va sortir? Jooo! Ei, però sempre desde la humiltat i el respecte cap al treball de tots els meus companys.

I DracS, jo també m'alegro de poder-te veure també per aquí!

preguntem-li al meu amic Warm
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dj 23 Feb 2012, 09:55

catlander escrigué:És la primera vegada que veig que algú explica la història catalana en una presentació. Quins torrats geek

Al fòrum d'EI tots els fils acaben sent susceptibles d'anar a parar al Bar xD
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Dj 23 Feb 2012, 20:52

pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:
pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:Catalans! Ja sóc aquí! Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart.

QUE?

Qui et creus que va set el primer que va fer que ho inclogués quan va presentar-se el mes abans de sortir i no va sortir? Jooo! Ei, però sempre desde la humiltat i el respecte cap al treball de tots els meus companys.

I DracS, jo també m'alegro de poder-te veure també per aquí!

preguntem-li al meu amic Warm

Pregunta, però és molt agoserat dir-li amic a en Warm. No, seriosament, el primer cop que ho va incloure lo ho vaig demanar jo que ho fés, pregunta-li-ho si vols. No sé qui debia demanar-li que ho tornés a posar el cop que va sortir escollit, i li ho agraim tots molts, fins i tot jo!
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Dj 23 Feb 2012, 20:56

Xavir escrigué:
Guinovart escrigué:
Xavir escrigué:
Guinovart escrigué:Pla malèfic secret? He torn at, si si Xavir! I estaria bé que m'expliquessis la teva versió de tot el que ha passat els últims mesos, que només tinc la dels fatxes d'UN! xD I això no sembla ni malèfic ni secret. O és que hi ha un altre plà?

Però la meva visió sobre què? Vas marxar en neixer EI, a partir d'aquí tot normal, tots hem fet el nostre camí. I potser ara ens podem retrobar per fer no se ben bé què al Congrés Espanyol: Gestió d'Espanya? Propostes "catalanistes"?... és complicat, perquè és un altre factor de divergència entre tots plegats xD

Quina és la versió del UN's¿? xDD

No n'he sabut gaire del camí d'EI. Sembla que heu fet una bona feina i que heu trobat el vostre lloc en el panorama polític i me n'alegro, però no vaig veure ni viure com es va crear el partit i com es va anar escindint d'UN. També m'he perdut la creació de tot això. En tot cas, m'alegra veure que els nostres camins es troben altre cop aquí i potser també al Congrés espanyol per tocar una mica les pilotes i demanar diners per al nostre país o el que s'ens ocorri.

Catlander, continues sent un traidor! xD Però et volem a UN tot i que siguis un traidor. Diria el més gran dels traidors, però es veu que jo ho sóc encara més pel que vaig fer en anar-me'n (i que ja ni recordo). No, en serio, ningú creu que siguis cap traidor, ho diria en broma.

PD: Xavir botifler!

Bé. Per començar i molt vital. EI no es va crear com a escissió d'UN. De fet, EI és molt més vell que UN, que catlander i que la majoria d'aqui.

Jo si que en vaig marxar, però en general, els que ho varem iniciar era gent nova que no habitaba a UN. Per tant, no va ser una escissió. Em van enredar vells amics per fer un projecte més contundent en el sentit de fer quelcom més radical. I m'ho trobo super còmode.

Un cop creat el fòrum, va ser questió de sondejar el terreny. Varem TOvejar un partit que es deia quelcom semblant a "agrupación democràtica", i vem fer un exercici de democràcia per votar al primer president: Molinacat. Va ser important que en garaadeadpuppet pasés del PCE a EI, i ara sembla ser que és president vitalici xD.

Ve aconseguir crear les FAEIRC, i ara es poden fer mission del 25 contra espanya, la qual cosa dóna molt joc. En varem desempallegar de eltripleD i aquell vasc traidor d'UN.

El partit va anar creixent poquet a poquet fins a una mida decent, vem tenir un periode d'inactivitat per nadal, i ara estem a 100.

Lo de escisió ho deia perquè els primers afiliats vau ser tots antics membres d'UN o gent propera (i algun que va tornar). Ja sé que era un projecte independent i més antic. I gràcies per la explicació, és bo saber com ha anat aquesta etapa d'EI.
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dj 23 Feb 2012, 21:52

De res nano! Wink
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Almenar Dv 24 Feb 2012, 22:31

Litio2 escrigué:no hi ha coolpic, no entres bounce bounce bounce

Juasjuasjuas xD
Almenar
Almenar

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 11/02/2012
Ubicació : Almenar

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por pau esteve Ds 25 Feb 2012, 12:01

Guinovart escrigué:
pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:
pau esteve escrigué:
Guinovart escrigué:Catalans! Ja sóc aquí! Ja em podeu agrair que existeixi aquesta nació, qui va conseguir que en Warm ho inclogués al seu programa va ser un tal Guinovart.

QUE?

Qui et creus que va set el primer que va fer que ho inclogués quan va presentar-se el mes abans de sortir i no va sortir? Jooo! Ei, però sempre desde la humiltat i el respecte cap al treball de tots els meus companys.

I DracS, jo també m'alegro de poder-te veure també per aquí!

preguntem-li al meu amic Warm

Pregunta, però és molt agoserat dir-li amic a en Warm. No, seriosament, el primer cop que ho va incloure lo ho vaig demanar jo que ho fés, pregunta-li-ho si vols. No sé qui debia demanar-li que ho tornés a posar el cop que va sortir escollit, i li ho agraim tots molts, fins i tot jo!

1-home, per a començar el mes de la seva presidencia, es a dir, la creacio d'aquest forum, es va fer per ell, i els fundadors vam ser aixi deixantmen a algun, Derv, Catlander, Guro, Bull, Xavir i jo. ( tot i que xavir va trollejar a més no poder)

2-si sapigueres els tramejos que ens portem de cap...

3-per a xavir: per a mi, l'actual EI es una escissió de UN, una altra cosa es el vell. pero aquest, en el meu punt de vista, es això que dic. (que no hi ha res de dolent)

pd: escriure en mac es una merda
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Ds 25 Feb 2012, 12:10

pau esteve escrigué:1-home, per a començar el mes de la seva presidencia, es a dir, la creacio d'aquest forum, es va fer per ell, i els fundadors vam ser aixi deixantmen a algun, Derv, Catlander, Guro, Bull, Xavir i jo. ( tot i que xavir va trollejar a més no poder)

2-si sapigueres els tramejos que ens portem de cap...

3-per a xavir: per a mi, l'actual EI es una escissió de UN, una altra cosa es el vell. pero aquest, en el meu punt de vista, es això que dic. (que no hi ha res de dolent)

pd: escriure en mac es una merda

Pau, no dubto que el mes de la seva presidencia els que vau muntar el forum vau ser vosaltres (jo no hi era), ni que et portes molts tramejos amb tota aquesta penya (que ja era presvisible en tu xD). El que jo dic es que el primer cop que ho va incloure al programa que va fer dos mesos abans de sortir escollit ho va incloure gracies a mi. I ja després la idea es va repetir al mes que va guanyar.
En quant a lo d'EI jo crec que no pretenien ser-ho però per la situacio en que es trobaba el nacionalisme en aquells moments no va tenir altra opció que semblar-ho. Conta la aparença o la intenció? Aixo va a gustos.

PD: Molt d'acord amb tu, escriure en un mac es una gran merda.
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por pau esteve Ds 25 Feb 2012, 15:05

Guinovart escrigué:
pau esteve escrigué:1-home, per a començar el mes de la seva presidencia, es a dir, la creacio d'aquest forum, es va fer per ell, i els fundadors vam ser aixi deixantmen a algun, Derv, Catlander, Guro, Bull, Xavir i jo. ( tot i que xavir va trollejar a més no poder)

2-si sapigueres els tramejos que ens portem de cap...

3-per a xavir: per a mi, l'actual EI es una escissió de UN, una altra cosa es el vell. pero aquest, en el meu punt de vista, es això que dic. (que no hi ha res de dolent)

pd: escriure en mac es una merda

ni que et portes molts tramejos amb tota aquesta penya (que ja era presvisible en tu xD)
:cafe:
El que jo dic es que el primer cop que ho va incloure al programa que va fer dos mesos abans de sortir escollit ho va incloure gracies a mi. I ja després la idea es va repetir al mes que va guanyar.
aixo no ho discuteix ningu, tranquil

En quant a lo d'EI jo crec que no pretenien ser-ho però per la situacio en que es trobaba el nacionalisme en aquells moments no va tenir altra opció que semblar-ho. Conta la aparença o la intenció? Aixo va a gustos.

només dic el que es veu, vull dir,un observador desde fora a veure lo que jo dic, que va ser una escissió. això unit al fet, de que EI es de la prehistòria, per tant pocs el recorden (jo recordo el BOI, alguns ja ni això) en canvi UN ja te certa història, i per a bé o per a mal, es conegut i reconegut.

apart, jo se que hi ha molts del partit que simplement son això, esquerrans indepes. però hi ha un sector que es dedicaba a trollejar, i tota la pesca, com es veu a l'unificat. i aquesta es l'imatge que es dona, al menys als meus ulls.

PD: Molt d'acord amb tu, escriure en un mac es una gran merda.
Twisted Evil
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 249
Data d'inscripció : 07/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Guinovart Ds 25 Feb 2012, 19:31

Doncs això és el que et deia, que jo ho havia inclòs al primer programa! Ai...
Es el que et dic, EI pretenia quan es va crear reagafar la idea de l'antiga EI i la intenció d'en Xavir i en molinacat era portar gent de l'antiga EI per fer-ho. Però el que va passar al final és que hi van anar altres antics membres d'EI i alguns nous jugadors.
Guinovart
Guinovart

Nombre de missatges : 135
Data d'inscripció : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Xavir Dg 26 Feb 2012, 00:09

EI EI EI EI XD

Deixeu-nos estar!

hail un
hail ei

xD

Superem-ho coi!!!!
El tarannà de UN està molt bé!!! I el tarannà d'EI, sense una voació de moltes majories, és una facció del joc que no existia. I ja està!!

La VELLA EI, tenia un tarannà parlamentari, estavem al top5 i teniem voació de govern. Per tant, no som tant semblant a la vella EI. El que som és en el que s'hauria convertit: Com que a alguns governar no ens omplia perque legislatura rere legislatura gestionavem engrunes, va acabar rallant eR. ARA ens prenem mes llibertat, la qual cosa no vol dir que també poguem saber fer política,
Xavir
Xavir

Nombre de missatges : 198
Data d'inscripció : 26/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

El que faltaba Empty Re: El que faltaba

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum